Вижили ті турагентства, які орієнтовані на прибуток і адекватно оцінюють свою працю

Вижили ті турагентства, які орієнтовані на прибуток і адекватно оцінюють свою працю

Український туристичний ринок за 2020 рік скоротився приблизно на 30% або на 1500 компаній: приблизно така кількість турагентств припинила свою діяльність.

Це результат зведеної статистики найбільших туроператорів і популярних систем онлайн-бронювання.

Такими даними з mastertura.com.ua поділився засновник і керівник «Мережі Агентств Горящих Путівок» Равіль Хамітов.

І, на його думку, настільки масовий вихід роздрібних точок випав на 2020 рік не випадково: турагентства підвело захоплення промо-прайсами і знижками, що негативно позначилося на їх доходної частини.

А ті, що послідували за пандемією локдауни, обмеження на в’їзд в ряд країн і скорочення турпотоків остаточно погіршили ситуацію. Вижити вдалося лише тим, хто орієнтований на прибуток і адекватно оцінює свою працю.

«Решта приречені: вони змушені будуть піти з ринку, якщо не зараз, то скоро. З засиллям промо-прайсів вдалося розібратися, але на ринку як і раніше вистачає недобросовісних гравців, які продають тури зі знижками, працюють «в тіні» і не хочуть нічого змінювати», - прогнозує Равіль Хамітов.

Гендиректор мережі «Поїхали з нами» Олег Кулик звертає увагу на те, що при збереженні промо-прайсів найуразливішими в першу чергу виявляються сильні агентства, які інвестують великі кошти в свій бізнес: в умовах, коли туроператори один за іншим вводять знижену комісію, вони втрачають можливість заробляти.

«Більш-менш нормально можуть себе почувати хіба що ті, хто працює як фрілансер, без витрат на офіс і великий персонал. Або ті, хто і раніше звик працювати на одних знижки. Але в цілому подібна ситуація для ринку ненормальна», - пояснює Олег Кулик.

Що ж стосується подальшого скорочення числа агентств, то в цьому плані, на думку нашого співрозмовника, важко дати однозначний прогноз.

«2020 рік є дійсно став провальним практично у всіх сенсах. Але турагентства як припиняли, так і відновлювали свою діяльність. Відкрити турагентство нескладно, і з тих пір, як країни одна за одною стали відкривати свої кордони для туристів, число роздрібних компаній однозначно зросла», - підсумовує він.

Джерело: Мастер тура

 

© 2007–2021 Інформаційна служба «Наш оптовик».